VBEV de Leistert

belangen vereniging

De vereniging

De VBEV de Leistert streeft naar samenwerking

tussen haar leden en de camping.

Oprichtingsdatum: 6 februari 2004

De vereniging is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, onder nummer 12053295. De statuten van de vereniging zijn gedeponeerd. De vereniging wordt vertegenwoordigd door een bij de KvK geregistreerd bestuur.

Wij vertegenwoordigen de "vaste gasten" met een vast vakantieverblijf op een jaarplaats op camping de Leistert in Roggel.

De VBEV wil toegevoegde waarde bieden als collectief, waardoor in het bestaande- en toekomstige beleid van de camping de “vaste gast” een belangrijke partij is en blijft.

Wij kunnen per onderwerp een visie vormen en delen met de directie van de camping. Daarmee kunnen we invloed uitoefenen op de besluitvorming.

Meningen kunnen wij op verzoek van onze leden over (deel)gebieden peilen middels enquêtes.

De VBEV wil een vangnet zijn voor vragen vanuit de leden over beleid en toekomst van de camping.

Wijzigingen die de camping wil doorvoeren kunnen wij voorleggen aan de leden, teneinde de mening van de leden aan de directie voor te leggen.

Jaarlijks houden wij een jaarvergadering, waarvoor alle leden worden uitgenodigd.

Dagelijks bestuur:

Marco de Waal            voorzitter                 BH 26

Willy Luites                 penningmeester      SCH 14

Ralph Maenen            secretaris                  SCH 17

Nicolle Peeters           leden administratie SCH 11

Het bestuur zet zich geheel onbezoldigd in om de belangen van de leden van de VBEV als collectief  te behartigen. Dat betekent ook dat individuele problemen met (de directie van) de camping niet tot de taken van het bestuur van de VBEV behoren. Wij vragen u om begrip daarvoor.